angle-left null Še nekaj WIZovih posebnosti
clock image

3

Še nekaj WIZovih posebnosti

#wizzavarovanje

06 februar, 2019

Tina

Na našem blogu smo že pisali o WIZovih posebnostih – tistih, ki ga delajo drugačnega od klasičnih zavarovanj.

Ker pa smo spet dobili nekaj vaših vprašanj, smo se odločili še za en zapis, da odgovorimo tudi nanje.

Kaj se zgodi, če škoda na avtu ni krivda zavarovanca?

Večkrat dobimo vprašanje, kaj se zgodi, če škoda na avtu ni krivda zavarovanca, kot je na primer udarec na blatniku, ki ga opazimo na parkirišču, medtem ko storilca ni nikjer več. Tako škodo lahko uveljavljate po kritju WIZ Kasko (polni kasko) ali WIZ Delni kasko (paket Parkirišče), če ste katerega od njiju seveda izbrali ob sklepanju in sta navedena na vaši polici WIZ Avto. V tem primeru boste serviserju poravnali soudeležbo pri škodi (odbitno franšizo), ki ste jo izbrali ob sklepanju, preostali znesek pa bo plačala zavarovalnica. Prijavo škode lahko opravite pri enem naših pogodbenih serviserjev, zato v večini primerov ni potreben poseben ogled pri našem cenilcu. 
 

Zakaj je cena WIZ zavarovanja tako ugodna?

Še večkrat kot prejšnje pa nam zastavite vprašanje, kaj omogoča WIZ zavarovanju tako ugodno ceno. Univerzalnega odgovora vam ne moremo podati, saj na izračun zavarovalne premije vpliva več dejavnikov. Cena WIZ zavarovanja se preračuna na podlagi več dejavnikov: karakteristik vozila, starosti lastnika, obstoječega premijskega razreda, škod v zadnjih 24 mesecih,…  
WIZ zavarovanje v prvi vrsti namenjeno varnim voznikom, z več kot 5 let vozniških izkušenj, zato imajo ti lahko precej ugodnejšo premijo. Poleg tega, je cena WIZ zavarovanja prilagojena tudi spletnemu sklepanju in brezpapirnemu poslovanju. 


Ali lahko WIZ zavarovanje sklenem za manj kot 1 leto?

WIZ Avto zavarovanje lahko skleneš le za 1 leto. Za krajše obdobje sklenitev žal ni možna. V kolikor ti registracija poteče pred 1 letom, kljub temu skleneš celoletno polico. Datum začetka zavarovanja pa z datumom registracije uskladiš tako, da vsaj 3 dni pred potekom registracije na naši spletni strani skleneš novo polico, ki bo pričela veljati na dan registracije. Po sklenitvi nove police, pa nas na info@wiz.si obvestiš, da tvojo celoletno polico prekinemo na dan veljavnosti nove, ter naredimo obračun premije (in ti vrnemo preplačilo ali ga obračunamo z novo premijo). Na tak način lahko pri WIZu uskladiš datum začetka zavarovanja z datumom registracije. 


Kakšen je postopek pri škodnih dogodkih?

Škodo pri WIZu lahko prijavite hitro in enostavno, pravzaprav še lažje kot pri klasičnih zavarovalnicah.

Še eno pogosto vprašanje je, kako pri WIZ zavarovanju urejamo škodne primere. Škodo je možno prijaviti na spletu, preko e-pošte prijava.skode@wiz.si, samopostrežnega portala MOJ WIZ, telefona (080 11 24) ali na poslovni enoti zavarovalnice Adriatic Slovenica. Zagotovo najbolj enostavno in hitro pa lahko škodo prijavite neposredno pri več kot 150 serviserjih, opremljenih s sistemom QuickCheck. Ta namreč omogoča prijavo zavarovalnega primera kar pri serviserju, s čimer si prihranimo obisk zavarovalnice, posledično pa tudi čas, denar in – bodimo iskreni - tudi živce. Reševanje škodnega primera od prijave naprej pa pri WIZ zavarovanju poteka enako kot pri Adriaticu Slovenici.

Skratka, škodo pri WIZu lahko prijavite hitro in enostavno, pravzaprav še lažje kot pri klasičnih zavarovalnicah.
 

Imate dodatna vprašanja?

Imate še vprašanja? Z veseljem odgovorimo nanje! Povejte nam jih prek telefona (naša brezplačna številka: 080 11 24), preko e-pošte info@wiz.si, klepeta na strani ali Facebooka