WIZ Blog

Nazaj

Še nekaj WIZovih posebnosti

  1. avtor: WIZ | 26 jan 2014

    Na našem blogu smo že pisali o WIZovih posebnostih – tistih, ki ga delajo drugačnega od klasičnih zavarovanj. Ker pa smo spet dobili nekaj vaših vprašanj, smo se odločili še za en zapis, da odgovorimo tudi nanje.

    Kaj se zgodi, če škoda na avtu ni krivda zavarovanca?

    Večkrat dobimo vprašanje, kaj se zgodi, če škoda na avtu ni krivda zavarovanca, kot je na primer udarec na blatniku, ki ga opazimo na parkirišču, medtem ko storilca ni nikjer več. Tako škodo lahko uveljavljate po kritju WIZ Kasko (polni kasko), če ste ga seveda izbrali ob sklepanju. V tem primeru boste serviserju poravnali soudeležbo pri škodi (odbitno franšizo), ki ste jo izbrali ob sklepanju, preostali znesek pa bo plačala zavarovalnica. Prva prijavljena škoda ne bo vplivala na višino premije v naslednjem letu, ne glede na to pa vam svetujemo, da vsako tako škodo prijavite policiji.

    Ugodna cena WIZ zavarovanja

    Še večkrat kot prejšnje pa nam zastavite vprašanje, kaj omogoča WIZ zavarovanju tako ugodno ceno. Univerzalnega odgovora vam ne moremo podati, saj na izračun zavarovalne premije vpliva več dejavnikov. Če razložimo: pri izračunu cene zavarovanja pri WIZu upoštevamo starost lastnika in tehnične značilnosti vozila, trenutni bonus pa pri tem ne igra vloge. Tako je lahko WIZ zavarovanje ugodna izbira za tiste, ki še niso pridobili bonusa (npr. taki, ki so pred kratkim kupili svoj prvi avto ali pa že imajo zavarovano eno vozilo in so kupili drugega, pri katerem se pridobivanje bonusa začne znova). WIZ zna biti ugodna izbira tudi za koga, ki je sicer v preteklosti pridobil bonus, a je zaradi prijav škode nazadoval po premijskih razredih. Seveda pa je WIZ zavarovanje v prvi vrsti namenjeno varnim voznikom, starejšim od 24 let, zato imajo ti lahko precej ugodnejšo premijo kot pri drugih zavarovalnicah.

    Postopek pri škodnih dogodkih

    Še eno pogosto vprašanje je, kako pri WIZ zavarovanju urejamo škodne primere. Škodo je možno prijaviti na spletu, preko e-pošte, telefona ali na poslovni enoti zavarovalnice Adriatic Slovenica. Zagotovo najbolj enostavno in hitro pa lahko škodo prijavite neposredno pri več kot 150 serviserjih, opremljenih s sistemom QuickCheck. Ta namreč omogoča prijavo zavarovalnega primera kar pri serviserju, s čimer si prihranimo obisk zavarovalnice, posledično pa tudi čas, denar in – bodimo iskreni - tudi živce. Reševanje škodnega primera od prijave naprej pa pri WIZ zavarovanju poteka enako kot pri Adriaticu Slovenici.

    Skratka, škodo pri WIZu lahko prijavite hitro in enostavno, prav nič drugače kot pri klasičnih zavarovalnicah – pravzaprav še lažje.

    Imate še vprašanja? Z veseljem odgovorimo nanje! Povejte nam jih v komentarjih pod zapisom, na telefonski številki 080 11 24, preko e-pošte info@wiz.si, na Facebooku ali Twitterju!