prijava-skode-wiz

Prijava škode

Se ti je pripetila škoda?
Ne odlašaj s prijavo in nas o dogodku čim prej obvesti.

Kako ravnati v primeru škodnega dogodka?

 

O zavarovalnem primeru nas lahko obvestiš na enega izmed naslednjih načinov:

  • HITRA PRIJAVA - prenovljena aplikacija za enostavno e-prijavo škode prek spleta. Tukaj ni potrebna nikakršna Registracija.
     
  • Vstopi v naš portal in spremljaj vse na enem mestu, kjer lahko prijaviš tudi škodni primer. Prijavi škodo prek portala Moj WIZ >
  • Potrebuješ pomoč pri prijavi škode? Izpolni obrazec Obvestilo o škodi (po prejemu tvojega obvestila o škodi, ti bomo pomagali in skupaj uredili še prijavo škode)
     
  • Za vse dodatne informacije in pomoč, pa smo ti WIZovci vedno na voljo, pokliči na 080 11 24.

Kakšna škoda se ti je zgodila?

ikona-avto-skoda

V primeru avtomobilske škode

Je v prometni nesreči prišlo do telesnih poškodb? Je udeleženec v prometni nesreči pobegnil s kraja nesreče? Je zaradi prometne nesreče na vašem avtu nastala večja premoženjska škoda?
Preveri nujne korake ravnanja ob prometni nesreči z vozilom.

Kako ravnati

ikona-avto-skoda

Uveljavljanje škode v tujini

Z urejenim zdravstvenim zavarovanjem za tujino WIZ Tujina, ob škodnem dogodku, ki zahteva nujno zdravstveno oskrbo, POKLIČI Asistenčni center in ob klicu navedi: številko police, ime in priimek, začasni naslov, tel. številko ter vrsto bolezni oz. pomoč, ki jo potrebuješ.

Več informacij

ikona-avto-skoda

Ko se otrok poškoduje

Čim prej nas obvesti o škodnem dogodku in izpolni kratek vprašalnik oziroma to lahko enostavno urediš prek hitre prijave škodnega dogodka. Pomembno je, da nezgodo v roku 30 dni po nezgodi, prijaviš zavarovalnici na ustreznem obrazcu in predložiš vso potrebno dokumentacijo.

Hitra prijava nezgode

Prijava avtomobilske škode direktno pri serviserju

 

Pri avtomobilski škodi, lahko brez obiska zavarovalnice škodo prijaviš pri enem izmed več kot 100 pooblaščenih serviserjih iz tega seznama: 

Kako poteka direktna prijava pri pogodbenih partnerjih?

  1. Škodo najprej prijaviš prek spleta, nato
  2. Obiščeš enega od pogodbenih partnerjev iz seznama.
  3. Po ogledu škode, ki jo bo opravil v našem imenu, bo pogodbeni partner škodo na tvojem vozilu tudi popravil.*
     

Kaj je prednost te izbire?

V primeru, da škodo prijaviš na ta način, vse urediš na enem mestu, brez obiska zavarovalnice. Serviser bo opravil vse potrebno in tudi škoda bo plačana njemu, torej ni potrebno zalagati denarja.
Serviserju se plača samo lastni delež (t.i. odbitno franšizo), če je ta določen na zavarovalni polici in morebitne ostale stroške, ki niso povezani s popravilom konkretne škode.

* Pri serviserjih je mogoče prijaviti le škodo, ki jo uveljavljaš iz lastnega zavarovanja (kasko zavarovanje). Zavarovalnica si v mejnih primerih kljub vsemu pridrži pravico zahtevati, da se vozilo pripelje na ogled).

prijava škode prek spletnega portala

Prijava škode prek portala Moj WIZ

Škodo lahko prijaviš povsem hitro in enostavno, prek škodnega portala Moj WIZ.

Hitra prijava vseh vrst škodnih primerov, popoln vpogled v reševanje škodnih zahtevkov (vključno z zneskom izplačila). Če še nisi član, uredi to sedaj in prihrani čas.  Registracija je enostavna. 

Prijavi škodo >

Obvestilo o škodi

Z izpolnjenim obrazcem nas seznaniš o zavarovalnem primeru (škodi). Na posredovani kontakt te bo v kratkem kontaktiral naš cenilec oz. strokovni sodelavec, da skupaj izpolnita prijavo, ki je osnova za odprtje škodnega spisa in se dogovorita glede reševanja škodnega primera. S tvojimi podatki bomo ravnali v skladu z Informacijo o obdelavi osebnih podatkov