null Učinkovito organiziraj delo od doma
delo od doma prenosnik na mizi
clock image

3

Učinkovito organiziraj delo od doma

#poslovno

30 marec, 2020

Igor

Trenutna situacija ukrepov slovenske vlade (opomba: govorimo o marcu 2020, času zaprtja šol in vrtcev ter drugih ukrepov za zajezitev virusa COVID-19), je mnoge prisilila v delo od doma.


Nekateri to preureditev organizacije dela sprejemajo odprtih rok, drugim povzroča preglavice, kar se kaže v njihovi produktivnosti. Sedaj imaš priložnost ustvariti rutino popolnoma po svoji meri.

Razišči nasvete zavarovanja WIZ, kako! 
 

NASVET 1: Uredi si svoj delovni prostor

Prijeten domači delovni kotiček povečuje produktivnost. Poskrbi za dobro razsvetljavo, da ne bodo trpele tvoje oči in poskrbi za primerno sedenje. Priporočamo ti ergonomsko dobro oblikovan stol, da ne bo trpel tvoj hrbet. Če ga nimaš doma, poskrbi za redno raztezanje, tako se izogneš bolečinam v hrbtu. Spomni se tudi na mnoge strokovnjake, ki svetujejo, da običajne stole nadomestimo kar z veliko telovadno žoge. Čeprav se zdi samoumevno, te želimo spomniti tudi, da si zagotoviš delujoče pisalo in zvezek ali liste papirje. Ključnega pomena je tudi, da je delovni prostor dovolj velik in praktičen, da boš na enem mestu organizirala vse svoje delovne zapiske in dokumente. V okolju, kjer se boš počutiš dobro, postoriš veliko več.

NASVET 2: Prepoznaj, v katerem delu dneva narediš največ

Ne dovoli si, da bi se ti osemurni delovnik razvlekel skozi cel dan. Na srebrnem pladnju imaš ponujen luksuz razporejanja svojega lastnega delovnega časa, zato se preizkusi, kdaj je tvoja produktivnost največja: zjutraj ali zvečer? Mnogi se svojemu delu lažje posvetijo, ko so postorili že vsa svoja gospodinjska opravila in morda telovadili. Če se pred svojimi nalogami »rešiš« tovrstnega bremena, ki sicer venomer tičijo nekje v ozadju tvojih misli, se lahko izkaže, da to pomaga tvoji kreativi.

NASVET 3: Drži se zastavljenega urnika

Skrivnost učinkovitega opravljanja vsakovrstnih nalog leži v dobro zastavljenem načrtu. Najprej si izpiši pomembne roke morebitne oddaje nalog in sestankov, nato pa svoje delo organiziraj okrog le-teh. Zastavljen urnik bo prav tako pripomogel k večji produktivnosti, saj tako točno veš, česa se moraš nujno lotiti sedaj in kaj lahko preložiš na kasneje. Tisti, ki pa to že dlje časa prakticirajo, lahko povedo, da ni lepšega občutka kot odkljukati ali prečrtati dokončano reč na »to-do« listi.

NASVET 4: Obdrži svojo jutranjo rutino

Delo od doma v pižami močno vpliva na tvojo samopodobo. Ne dovoli, da pride do tega. Preden se lotiš svoje »to-do« liste in službenih nalog, vseeno opravi svoj jutranji ritual nege kože, dobrega zajtrka in se vsaj preobleči v bolj »casual« oblačila. Morda ti bo prav to pomagalo obdržati svojo zagnanost in ostrino.

NASVET 5: Izogibaj se motečim dejavnikom

Izkoristi čas in poskušaj graditi na svoji osredotočenosti. Kljub temu, da te bo samo klik ločil od ogleda svoje najljubše serije, kratkega klepeta z družino ali prijatelji in pripravo svojega najljubšega kosila, se poskusi izogniti vsem dejavnikom, ki lahko hitro prerastejo v maratonsko dejavnost in ti tako v celoti pokvarijo zastavljen urnik.

Sedaj imaš priložnost ustvariti rutino popolnoma po svoji meri.

Ukrepi so zagotovo tudi nehote opozorili na moč digitalnih platform in zmožnost učinkovitega delovanja tudi iz udobja domačega počivalnika. Zavoljo ohranjanja zdrave razdalje, se bo tovrstno delo zagotovo podaljšalo tudi v obdobje brez ali manjših tveganj. V kolikor se prepoznaš v skupini tistih, ki jim tak način dela ni po godu, se spomni, da si v bistvu eden tistih srečnežev, ki so lahko obdržali svojo službo. Srečno!

Prijavi se na WIZ e-novice

Želiš prejemati naše novice in dobre ponudbe? Vpiši svoj e-mail in v naslednjem koraku pošlji potrditev.