Včeraj je v Ljubljani potekala tradicionalna slovenska digitalna olimpijada. WEBSI Spletni prvaki izpostavljajo, predstavljajo in nagrajujejo digitalne presežke Slovenije, saj slovenski javnosti postrežejo z odgovorom na vprašanje: »Kdo je dober in kdo zna?«.
Letos so ocenjevali 142 projektov v 23 kategorijah, ki so na digitalnem področju v preteklem letu ustvarili vidnejše digitalne rešitve in presežke.
Kaže, da smo s projektom PAZI, BUŠKA! prepričali 108-člansko žirijo, saj smo v kategoriji Posebni digitalni projekti osvojili končno 3. mesto. Generali je tako prva zavarovalnica v Sloveniji, ki ONLINE svoje WIZ stranke pred obnovo navduši s personaliziranim videom, v katerem jih obvestimo, da se zavarovanje izteka, pri tem pa jim predstavimo dodatna kritja, ki jih lahko skladno s svojimi potrebami izberejo kar v videu.
Preprosto z nekaj kliki. Primer videa.
Prejeto priznanje je za nas dodatna motivacija pri nadaljnjih izzivih in projektih.
Ponosen pozdrav, WIZ ekipa