null Brezskrbno v tujino – WIZ Tujina ima polno COVID kritje
punca z zemljevidom, WIZ Tujina s covid kritjem
clock image

5

Brezskrbno v tujino – WIZ Tujina ima polno COVID kritje

#wiznovice

01 julij, 2021

Nina

Na vseh naših zavarovanjih za tujino (WIZ Tujina in WIZ Tujina Plus) imamo po novem polno COVID kritje.

Zaradi Covida že več kot leto dni skoraj povsod veljajo nova pravila. Zato je dobro vedeti, kaj točno zavarovanje za tujino krije in česa ne: 

Če na potovanju v tujini zboliš za COVIDom, so z zavarovanjem WIZ Tujina kriti naslednji stroški: 
 

  • Nujen obisk zdravnika in zdravljenje zaradi bolezni, skupaj z zdravili.
  • Prevoz do najbližje zdravstvene ustanove in nazaj (in ostali prevozi v skladu s pogoji).
  • Podaljšanje nastanitve v primeru napotitve v samoizolacijo/karanteno, če prvotno urejena in plačana nastanitev ne more biti več koriščena,
    Pomembno: pri družinskem zavarovanju kritje velja za vse zavarovance na polici, če potujejo skupaj z okuženim zavarovancem!
  • Vrnitve v domovino v primeru samoizolacije/karantene, če se ne moreš vrniti v domovino na način kot načrtovano. V primeru družinske police kritje velja tudi za ostale zavarovance, če potujejo skupaj z okuženim zavarovancem.
  • Asistenčne storitve 24/7 – storitve organizacije nujne zdravstvene pomoči in prevozov in obveščanje svojcev.

Vsa zgoraj našteta kritja v primeru obolenja s koronavirusom SARS-CoV-2 nimajo posebnih omejitev, upošteva se višino zavarovalne vsote izbranega paketa zavarovanja WIZ Tujina ali WIZ Tujina Plus

Zavarovanje ne krije stroškov:

  • preventivnega testiranja na bolezen COVID-19,
  • podaljšanja nastanitve v času samoizolacije / karantene, če je bil zavarovanec, ki potuje sam, v stiku z okuženo osebo, sam pa ni okužen,
  • podaljšanja nastanitve v času karantene, če je celotno letovišče v karanteni,
  • povezanih z zaprtjem meja v državi stalnega bivanja ali namembnega kraja, zaprtja letališča ali odpovedi letov ali drugih prevoznih sredstev kot posledica koronavirusa SARS-CoV-2,
  • prekinitve potovanja in vrnitve v domovino, če je kraj nastanitve (država, regija, mesto ali kraj, letovišče) v izrednem stanju zaradi koronavirusa SARS-CoV-2.

 

 

Postopek uveljavljanja zavarovanja WIZ Tujina ali WIZ Tujina Plus


Če na potovanju zboliš, se moraš držati naslednjih korakov, da bomo lahko hitro priskočili na pomoč:

1.    Pokličeš naš Asistenčni center na telefonsko številko +386 5 66 28 500.
2.    Predstavi se in navedi svojo številko police WIZ Tujina ali WIZ Tujina Plus (poslali smo ti jo na tvoj e-naslov in prek SMS sporočila).
3.    Natančno razloži, kaj se ti je pripetilo, da potrebuješ pomoč.
4.    Operater ti bo dal navodila, kaj storiti in pomagal pri organizaciji prevoza do zdravnika.
5.    Če bo potrebno, se bosta v komunikacijo vključila tudi zdravnik oz. medicinsko osebje, ki bodo z nasveti  pomagali kar takoj preko telefona.

Dobro je vedeti: zavarovanje za tujino krije tudi povračilo stroškov telefonskih klicev na številko Asistenčnega centra, za kar od povratku v domovino predložiš razčlenjen račun telefonskega operaterja.

Prijavi se na WIZ e-novice

Želiš prejemati naše novice in dobre ponudbe? Vpiši svoj e-mail in v naslednjem koraku pošlji potrditev.