WIZ Blog

Nazaj

Zavarovalci zadovoljni z WIZom

  1. avtor: WIZ | 18 sep 2012

    Pri WIZu smo naključno izbrali nekaj več kot 150 zavarovalcev in jih prosili, da izpolnijo kratko anketo o razlogih za sklenitev WIZ zavarovanja in poteku samega sklepalnega postopka. Na anketo se je odzvalo 59 zavarovalcev. 

    Zanimalo nas je, kaj je naše stranke spodbudilo k sklenitvi WIZ zavarovanja (možnih je bilo več odgovorov). Poleg ugodne cene je večina navedla tudi to, da so nas opazili na spletu (oglas na Google, avto.net ipd.), sledijo priporočilo znancev, prijateljev ali sorodnikov in oglas v medijih.

    Kaj je pri vas vzbudilo zanimanje za sklenitev zavarovanja pri nas?

     

     %

     Št.

    Ugodna cena 

    59%

     35

    Brskanje po internetu (klik na oglas, oglas na avto.net, socialna omrežja)

    54%

    32

    Priporočilo znanca/prijatelja/sorodnika 

    22%

     13

    Oglas v medijih: časopisu / TV

    15%

    9

     

    S predstavitvijo in postopkom sklenitve na spletu so bile stranke prav tako zadovoljne, saj so nam podelile povprečno oceno 4,41 (zelo dobro).

    Kakšna je vaša izkušnja kako ste bili zadovoljni s predstavitvijo in postopkom sklenitve zavarovanja na spletu? (ocena 5 je najvišja)

     

    1

    2

    3

    4

    5

    Povp. ocena

    Št. odg. 

    Zavarovanje na spletu je predstavljeno na pregleden in razumljiv način. 

    0,0% (0)

    0,0% (0)

     10,2% (6)

    23,7% (14)

    66,1% (39)

    4,56

    59

    Med pregledovanjem spletne strani sem našel vse odgovore na svoja vprašanja. 

    1,7% (1)

    6,8% (4)

    10,2% (6)

    32,2% (19)

    49,2% (29)

    4,20

    59

    Zavarovalni pogoji so jasni in razumljivi. 

    0,0% (0)

    0,0% (0)

    11,9% (7)

    40,7% (24)

    47,5% (28)

    4,36

    59

    Zavarovanje prek spletne aplikacije sem sklenil/a hitro in brez zapletov. 

    1,7% (1)

    3,4% (2)

    15,3% (9)

    25,4% (15)

    54,2% (32)

    4,27

    59

    Spletna aplikacija je enostavna za uporabo. 

    0,0% (0)

    0,0% (0)

    3,4% (2)

    27,1% (16)

    69,5% (41)

    4,66

    59

    S ponujenimi možnostmi plačila - trajnik in kreditna kartica sem bil/a zadovoljen/a. 

    1,7% (1)

    8,5% (5)

    8,5% (5)

    28,8% (17)

    52,5% (31) 

    4,22

    59

    Razmerje med ceno in kakovostjo zavarovanja je ustrezno. 

    0,0% (0)

    0,0% (0)

    6,8% (4)

    28,8% (17)

    64,4% (38)

    4,58

    59

     

    Tretje vprašanje je bilo namenjeno strankam, ki so potrebovale našo pomoč preko klicnega centra ali e-pošte. Svojo izkušnjo so ocenili kot zelo dobro, saj so nam podelili povprečno oceno 4,68.

    Če ste potrebovali pomoč preko brezplačne telefonske številke 080 11 24 ali preko e-pošte, prosimo ocenite svoje zadovoljstvo. (ocena 5 je najvišja)

     

    1

    2

    3

    4

    5

    Povp. ocena

    Št. odg. 

    Splošno izkušnja

    0,0% (0)

    2,3% (1)

     2,3% (1)

    23,3% (10)

    72,1% (31)

    4,65

    43 

    Prijaznost

    0,0% (0)

    2,3% (1)

    2,3% (1)

    15,9% (7)

    79,5% (35)

    4,73

    44 

    Hitrost odgovora

    0,0% (0)

    4,7% (2)

    4,7% (2)

    11,6% (5)

    79,1% (34)

    4,65

    43 

     

    Vsi, ki so potrebovali našo pomoč, so obenem prejeli ustrezen odgovor na vprašanja.