WIZ Blog

Nazaj

WIZove posebnosti

  1. avtor: WIZ | 03 jun 2013

    WIZ zavarovanje ima kot spletno zavarovanje nekatere posebnosti, ki ga delajo nekoliko drugačnega od zavarovanj, ki jih sklenemo na klasičen način, a je zato marsikdaj tudi dostopnejše. Nekatere od teh posebnosti si bomo ogledali v tem zapisu, odgovore na več vprašanj pa najdete tudi v rubriki »Pogosta vprašanja«.

    Odkup prve škode

    Čeprav WIZ zavarovanje ne predvideva odkupa prve škode, se cena zavarovanja v naslednjem letu ne bo spremenila, četudi ste v svojem prvem zavarovalnem letu povzročili ali prijavili škodo. Prva prijavljena škoda v letu prve sklenitve na vašem avtu pri zavarovanju WIZ namreč ne vpliva na vašo premijo v drugem zavarovalnem letu.

    Obnova police

    WIZ zavarovanje je sklenjeno za dobo 1 leta, pri čemer se zavarovanje pod enakimi pogoji vsakokrat avtomatično podaljša za 1 nadaljnje leto. Tako vam bomo najkasneje 30 dni pred potekom zavarovanja na vaš e-naslov poslali informacijo o premiji za novo zavarovalno obdobje, in sicer za popolnoma enaka kritja. Pri plačilu z direktno bremenitvijo pa vam bomo 30 dni pred potekom za novo zavarovalno obdobje na e-naslov posredovali kar zavarovalno polico s pooblastilom, da vam premijo obračunamo z naslednjo direktno bremenitvijo.

    Če želite spremeniti obseg kritij ali če zavarovanja ne želite podaljšati, nas morate o tem pisno obvestiti (lahko preko e-pošte) vsaj 3 dni pred potekom vaše police.

    Prijava škode

    Pri WIZ zavarovanju lahko opravite prijavo škode na več različnih načinov. Škodo lahko med drugim prijavite preko spletnega obrazca, e-poštnega naslova prijava.skode@wiz.si, brezplačnega telefona 080 11 24 ali pa neposredno pri serviserju, ki je opremljen s storitvijo Quick Check. Pri tem cenitev opravi serviser in poizvedbo o škodi pošlje na zavarovalnico. Skrbnik za škode na zavarovalnici pregleda Eurotax, kalkulacijo in poškodbe iz kalkulacije preveri s pomočjo fotografij, ki so obvezna priloga poizvedbe s strani serviserja. Če se kalkulacija ujema s poškodbami vozila, skrbnik za škode odobri popravilo, če pa kaj manjka, o tem obvesti serviserja ali si sam ogleda vozilo in se s serviserjem dogovori o njegovem popravilu.

    Prijavo škode lahko opravite tudi v najbližji poslovni enoti Adriatica Slovenice, d. d. V vseh primerih pa vas bomo o reševanju škode in izplačilu obveščali sproti.

    To so le nekatera izmed vprašanj, ki nam jih najpogosteje zastavljajo. Z veseljem bomo odgovorili tudi na vsa ostala – vprašate nas lahko po telefonu 080 11 24, e-pošti info@wiz.si, na Facebooku ali Twitterju.

    Srečno in varno vožnjo vam želi vaša ekipa WIZ!